busra987 Hanımlar biz tokiye yazılmak istiyoruz şuan İzmir’de oturuyoruz ama nasıl başvuru yapacağız TOKİ için ne yapılıyor nasıl oluyor. Peşinat ne kadar oluyor. Bilgisi olan var mı
mlskgn busra987 başvurular e devlet üzerinden yapılıyor TOKİ başvuru diye bir yakınım yapmıştı seneler önce geçen sene çıktı onlara bu sene teslim aldılar 240 bin kadar sanırım peşinat ödemişlerdi