Kızlar geçen yaz kiraz kayısı meyvelerini emmesi başladı sonrasında yemeklerde.. 2 haftadırda ağzında bir şey yokken emme refleksi oluştu.emzik zaten hiç tutmadı. sütten kesme ve tuvalet eğiriminde hiç zorlanmadı süreci çok güzel geçirdik sorunsuz. Çocuk psikiyatri bölümünden yarına randevu aldım. Sabahtan uyuyana kadar cukcukluyor önerilerinize ihtiyacım var. Bir amcasındada varmış emme refleksi hala da sakız kullanır damağına yapıştırır emer hep ama kızım hiç görmedi yaptığını