Arkadaşlar merhaba. Öncelikle olduğum bölgede dahiliye bölümüne en yakın 14 gün sonra randevu var. 1 haftadır yoğun bir baş ağrısı ayaktayken baş dönmesi yaşıyorum. Mide bulantısı , sırtımda belimde ve omuzlarımda yoğun ağrı var. Belimdeki ağrı bazen gece uykumdan uyandırıyor. Çok halsizim iştahım hiç yok bu yüzden hızla kilo kaybı var. 1 hafta öncesine kadar diyet yapıyordum 56-56.5 kiloydum bu sabah 54 olmuşum. İştahım olmadığı için. Bu tür şeyler yaşayan var mı aranızda 14 gün beklemek doğru mu başka bir şehirden mi randevu almalıyım