Hanımlar merhaban. Oğlum 34 aylık. Son bir iki aydır oyun oynarken çok sıkılıyorum. Yani bana oyun oynayalım diye nerdeyse yalvaran bir çocuk var ama o kadar hevessizim ki. Aynı oyunları oynamaktan da olabilir, sürekli evde olduğum için de olabilir bilmiyorum. Önceden çok oynardık ve istekli zevkle oynardım. Yani üzülüyorum bu duruma eskisi gibi olmak istiyorum ama bir yandan da çok bunalıyorum. Var mı böyle durumda olan çözüm olarak ne yaptınız merak ediyorum