maygirl yenianne___ fizyolojik serumdan bajsediyorsunuz sanirim.Bebekli herkes mcburen kullanmistir kullaniyorda.Yani degisir bu 3 gunde geçende var 1 haftada gecende var ama.kısa surede toparliyor bebekler.
Kuzucukumsu yenianne___ çok kullandık kışın evimizin baş köşesinde durur. Yalnız geçen yıl bazı markalar toplatıldı. Aldığınız markayı bir araştırın
BortcecineG Geçmiş olsun enjektorle temizlemek zor oluyordu e bebekten söyle şırınga satılıyor daha kolay oluyor .