Oğlumda yenidoğandan itibaren gözü çapaklanıyordu gözyaşı kanalı tıkanıklığı varmış şuan 11 aylık hiçbir damla geçirmedi 1 yaşında operasyonla açılacak ama şuan gözü çok fazla akıyor yeşil yeşil masaj yaptıkça çıkıyor zaten gözü hep ıslak hep çapak var siliyorum yıkarım 10 dk sonra tekrar akıyor 😞