zehra-98 hemşireyim bugün bu konu konuşuldu sağlık bakanlığı ve adalet bakanlığında yönetimin insiyatifine bırakılmış maalesef ve benim hastanem eleman az olduğu için ve nöbet elemanını kaybetmemek adına kabul etmiyor böyle bir hakkı varmış sağlıkçı olduğumuz için Allah belamızı veriyor her seferinde