Skbn01 Kızlar merhaba 😏 bebeğim 3 aylık bu ay adet oldum. Adetim bitti 4 gün oldu neredeyse ama kahverengi akıntım oluyor dünden beri neden olur bilginiz var mı? 😞
Senayasya Skbn01 doğumdan sonra ilk 1 yıl düzensizlik bunlar normal canım ama eğer çok olursa bir doktoruna danış