Bence az gelmesinden ziyade bebek tam çekemiyor yani ben de öyle oldu 2 buçuk aydır silikon uç ile emziriyorum ama tabi doymıyor üstüne ya süt sağıp veriyorum ya da mama sütüm de az zaten. Keşke bıraktırabilsem. Emzirme danışmanıyla nasıl bıraktınız ben de danışmanlık alsam faydası olur mu . Siz online mı aldınız yüz yüze mi