Ugurcan0123 merhaba, geçmiş olsun öncelikle. Lansinoh çok iyi geliyor sürekli sürün aklınıza geldikçe. Emzirdikten sonra da sütünüzden sürüp biraz açıkta bırakın. Göğüs pedi de kullanın mutlaka hem mikrop kapmaz hem çamaşırınıza yapışmaz bu sayede. 9 aylık aslında geçmesi gerekirdi çoktan, acaba yanlış mı emiyor bebeğiniz kahverengi kısmı iyice alıyor mu ağzına?