hafsabebek 10 aylık oldu ve yaklaşık 2 3 haftadır ek gıdayı reddetmeye başladı. Yaşayan var mı süreçte, çözüm bulan ya da sebebi nedendir ?
ciray hafsabebek çoğunlukla diş sebebiyle yemek istemiyorlar. Emziriyorsanız veya mama alıyorsa sorun etmeyin, çok az yese de olur. Geçince yiyorlar. Bu aralar en sevdiklerini yapmaya çalışın, bizim de 10. Ayda böyle olmuştu
subrk hafsabebek aynı biz.altta 2 dişi var üst dişler kabardı ben ona bağlıyorum. Gerçi alt dişler çıkarken anlamadım hiç ama.Hıç iştahı yok.Zorlada yemek yedirilmiyor. Oyunla ne kadar yerse.Agzinı bir kapadimi açmıyor yada tükürmeye başlıyor. İnşallah geçer biran önce
hafsabebek ciray yani bu süreç ek gıdayla olan bir sebepten değildir değil mi ? Ben mi bir şeyleri yanlış yaptım diyorum çünkü. Ne kadar süre bu şekilde olmuştu peki sizde ?
ciray hafsabebek 1 aydan biraz uzun sürdü, çok iştahsızdı, yemiyordu doğru düzgün bir şeyler. Sonra düzeldi çok şükür, o ara mama içmeye devam ettiği için rahattım.