gkceeclkk Kızlar alerji testi yaptırmıştım bunlarda değer yazıyor ama neye olduğu yazmıyor sonradan görünür mü e-nabızda. Bide bişey sorucam 14 çıkmış yüksek bir değer mi bilen var mi
nuroner gkceeclkk eğer alan dışı istekle yapıldıysa yani çocuk doktoru vs gibi yaptıysa böyle çıkıyor maalesef enabızda Çok yüksek değil
deniz_9555 gkceeclkk evet alerjisi var. Ama neye olduğunu doktor görebilir. Geçmiş olsun. 4 çok yüksek değil ama 14 biraz yüksek
gkceeclkk nuroner direk alerji doktoru yaptı aslinda alerji bölümüne almıştım randevu önce deri testi yaptik sonra kana bakalim dedi