sariiuzum o da güzelmiş, ama dediğim gibi gece beslenmesini keserseniz önce gündüzleri daha kolay geçecektir. Ben çocuk devam sütü vererek kestim (mama değil). Biberonuna koyuyodum gece uyuyacağı zaman veriyodum öyle öyle büyük oğlumu 2,5 yaşında küçük oğlumu 19 aylıkken kestim .