Cigdemcey Kızlar yarın işe başlıyorum günde 10 da gidiyorum birdaha 12 de eve gelip emzirsen sonra 2.30 gibi emzirsem sonra 4.30da ek olarak mama versem 6da işten çıkıyorum zaten olur mu bana bir akıl verin lütfen ?
Abrakadabra CigdemceyCanım kaç aylık bebeğin? Eve gelişin sık ve saatleri kısa bence yeterli gibi tabi kaç saatte beslediğini bilmiyorum.
Cigdemcey Elisamother bir göğüsümde süt var diğerinde damla damla sağdım 30 cc çıktk sadece yetmez gibi geliyor canım