tombikinannesi 2 cocuk emzirdim . İkinciyi 1 hafta olmadı sütten keseli başta şişti suan azaldı küçüldü ama sarkma olmadı pörsüdü gibi bişey . bir de bir memem diğerinden daha büyük varmı böyle olan bilmiyorum ama ameliyatı pahalı mıdır bu dikleştirme küçüktme vs işlemler ?🤦♀️