kzgldmtt Kağıthane/şişli/sarıyer tarafında kreşe gönderen var mı? Kızım 21 aylık. Suanlık yarım gün düsünüyorum gelisimi icin katkısı olacagını düsünüyorum. Gönderen tecrübesi olan var mı hiç ?