Karşılaştırmak için değil sadece merak ettiğim için soruyorum kızım 3910 doğdu 4.gün 3780di 13.gün 4300 bugün 28.gün 4850 tarttı doktor ben emziriyorum ama gün içinde 1 kez gece de 1 kez mama veriyordum bazen 30 cc bazen 60 ama şu son 3 gündür sadece emziriyorum mama vermiyorum şöyle bir hesap yaptım mama vermeme rağmen böyle almış sadece emzirsem daha mı az kilo alacak sütüm yaramıyor mu acaba kafam çok karıştı