ayfercalskn61 Kızlar 18 aylık aşı oldu cuma günü kızım. 3 gün ates yaptı bugün hafif ateş ishal oldu su gibi bir defa da kustu ya normal mi. Götürsem mi doktora yemiyor da bir şey 700 gr verdi ya 4 günde. Geçer mi ne yapim ya