Kızlar bebeğimin sanırım süt alerjisi var burada daha önce başlık acmistim bütün mamalarda kötüydü alerji maması evolvia Rp1 vermişti gastroenteroloji doktoru o iyi gelmişti sorunlar bitmişti sonra bir doktor antibiyotik verince tekrar eskiye döndü biraz alerji doktoruna gittim alerji yoktur vs anne sütü almıyor sonuçta sadece mama alıyor dedi iki doktora gittim ikisi de test yapmadı başından savdı ama ilk gastroenterolojiye götürünce kanda alerji değeri biraz yüksek çıkmıştı ve çok şikayetlerimiz vardı. Şu an 5 ay 3 günlük çocuk doktoru ek gıdaya başlattı 3 gün kabak 3 gün havuç verdim daha nasıl devam edeyim neler yediriyorsunuz nasıl yediriyorsunuz alerji riski düşük olan çok yetersiz hissediyorum kendimi ne yapacağımı bilmiyorum avokado verebilir miyim mesela şu an tadım olarak