Kızlar 7 yaşinda kızım var çok naif kibar ve duygusal bi çocuk. Bende tam tersi daha sert otoriter biriyim. Kızım her şeye ağlıyor bi konuyla ilgili uyarsam ağliyor en ufak ses yükseltmemde ağliyor sanki iki yaşında. Haliyle yaşıtları zorbalık yaptığında karşılık vermiyor ağliyor, sende vur kızım deyince kötü insan olmak istemiyorum diyor bi yeri acır vurursam diyor ne yapacağımı şaşırdım ı herşeye ağladıkça ben daha da sinirleniyorum ne yapabilirim eşim diyor ki karakteri oturdu değiştiremezsin diyor bu arada 2. Sınıf oldu çözüm öneri olan