cerenkarahan17 Ay aşılarımızı ve 3. Ayda da rota virüs aşısını yaptırdık. 2. Ay aşı yerinde hiç bir kızarıklık dahi olmamıştı ancak bugğn hafif su toplama gibi ve son bir haftadır da kızarıklık var. Zaman da geçti üzerinde hatta yarın 4. Ay aşısı olacak oğlum. Normal mi neredeyse 1 ay sonra kızarıp toplu iğne başı kadar bir yerin su toplamış gibi beyazlaması? Deneyimli annelerim yazar mısınız lütfen
bad28 cerenkarahan17 normal. Bizde 4.5 ayı geçtik su toplama görüntüsünden sonra kuruyup kabuk bağladı düştü. Tekrar kabuk bağladı yine düştü. 3. Olacak mı beklemedeyim