Merhaba herkese bebegım 7 ay 27 günlük bi haftadır tutunarak kalkmaya sıralamaya basladi, ama hıc durmuyor yerınde devamli hareket halinde demgesıde tam yok dusup duruyor, park ystagı var oraya koysak durmuyor aglams kiyamet uykuya gecırmek icin yarım saat ugrasiyorum yarım saat uyursa sukredıyorum günde 2 uyku yapiyor cok tukendım eşim evde onla bıle oturup konuscak vakit bulamiyoruz bi karpuz yıyelım dedık durmuyor kucaga aldık döktü heryer batti esim bakiyo ben wc gidiyorum banyolar les halde temizlencek gece uykusuna dalmasını bekliyorum cok bunaldım herkes böyle mi merak ediyorum ne zaman düzelcek hep böyle mi gidicek inanın gun icinde sacimi taramaya vaktim yok esim bakicakta ben taricam anca ondada lavabo ihtiyci ev isi anca yapiyoem