balcocuk1 Önce altlar cıkıyor diye biliyorum ama 5 ay 21 günlüğüz çok huysuz ve uykuları bi süredir cok bozuk bunlar geliyor mu acaba
Susuu28_ balcocuk1 bizde 4 ay 23 gunluguz benim kizimdada seninknn dislerinn 2.3 yan tarafi oyle 1 tanesi ama kopek disi oluyo yani kopek diside sonra ckiyo diyolar tedagil aldim 1.2 kere verdm bakalm seffaf renkte hafif sismis gibi bizde de
ogretmenanne2024 balcocuk1 benim.bebegimde de üstler böyleydi çıkacak zannettim ama önce alttan çıktı sonra üstten çıktı benim bebeğimde böyleydi üst dişleri ama yanlış hatırlamıyorsam 2 3 aya kadar anca patladi
annelendik doktorlar sıralamanın her çocuk için farklı olabileceğini söylüyor. üst dişleri çıkacak, baya görünmüş
ayisit balcocuk1 üstler bebeklerin çoğunda böyle oluyor benim kızımın da böyleydi alttan başladı çıkmaya keza arkadaşımın çocuğu da böyleydi ilk üstleri çıkacak zannetmişti ama onun da altlar geldi.
ogretmenanne2024 balcocuk1 ben de çok korkuyodum çok zor geçer diye ama çok şükür gece uykuları hiç etkilenmedi sadece gündüz huysuzluk yapıyordu benden ayrilmiyordu ama o da 2 3 gün anca sürdü