zeynepcy1 Selam anneler emziriyorum ve bademciklerin iltihaplı olduğu için doktor Cefaks 500 mg antibiyotik yazdı. Bunu kullanan oldu mu acaba?
birerkekbirkizannesii zeynepcy1 hamıleuken 3 kutu doğumdan sonra bır kutu bundan 5 kutu farklı antıbıyotık kullandım. Ustelık 5 kutuyu ılk 3 ayda kullandım
zeynepcy1 birerkekbirkizannesii bende bunu ilk defa kullanıcam sorun olur mu acaba anne sütüne az miktarda geçiyor