bsrayblge Sürekli ağlıyor aşıya bağladım ama üzerinden kaç gün geçti , çok iştahlı değil sürekli ağlıyor uyumuyor yani bir bebek bu kadar nasıl uykusuz olabilir Bir yeri mi ağrıyor yoksa atak haftası mı nedir bu Allah aşkına
elf560_ bsrayblge benimkide 2 ay 7 günlük uykusuzluk durumu aynı.resmen direniyor.uykusuzluktan aglıyor yine de azcık uyuyup kalkıyor.elini emme salyalanma başladı bide
elf560_ bsrayblge nasıl oldunuz biz hala aynıyız.cok yoruluyorum.sürekli huysuz sürekli emmek istiyor.anlayamıyorum artık
karelsmom_ bsrayblge biz de 2 ay 11 günlüğüz aşıdan mı ataktan mı bilmiyorum ama aşı vurulduktan sonra iştahla emen bebek emmez oldu ağlamalara başladı huzursuzluk var
ucoglanannesi bsrayblge kundak yapıyor musunuz? Bu ay da aglamalar meme reddi oluyor benimki de 2 ay 12 günlük sürekli kucak istiyor uykusu geldiğinde emmiyor uyandığı zaman emiyor bir de uyku arasında sizin nasıl beslenmesi
bsrayblge elf560_ zirvede huzursuzluk inanın öldüm. Asla uyumuyor gündüz sürekli sallanmak ya da kucak istiyor. Hep ağlamaklı .Hemen uyanıyor derin uyku desen yok havalardan mı artık bilmiyorum ya ama çok zor
bsrayblge karelsmom_ sizinkinin kilosu kaç acaba ? Doktor bana mama verme dedi ama sütümü sapınca 4 saatte 60 ml çıkıyor ve benim kızım 120 ml kadar içiyor yetmiyor ama doktor fazla besleniyor diyor
karelsmom_ bsrayblge 5.700 beslenmesi iyi dedi banada ama aşıdan beri beslenmiyor eskisi gibi küçük tuvaletinin rengi de değişti
bsrayblge ucoglanannesi benim sütüm az başından bu yana o yüzden meme reddi var sapım yaparak veriyorum genelde ama biberondan içiyor
ucoglanannesi bsrayblge bir de gaz sancısı çok yoğun oluyor bu haftalarda karnına masaj yapın eger emziriyorsanız sabah akşam kimyon çayı için mutlaka beslenme sonrası gazını çıkartın
bsrayblge karelsmom_ benim kızım 2600 doğmuştu 2. Ay aşısında 4500 çıktı çocuk doktoru fazla hemşire iyi dedi kilosuna . Anlayamıyorum kimin ne dediğine inanacağıma şaşırıyorum