Bernauslu Kızlar doktorumuz idrar tahlili istedi ama kızım yapmadı eve gelince yaptı. İdrar yolu enfeksiyonu olsa çisini yaparken yanma olur mu ağlar mı yani yaparken. Ne gibi belirtileri olur ?
Zk95 Bernauslu bizde idrar yolu enfeksiyonu yaşadık antibiyotik kullandık. Ama hiç Bi belirtisi yoktu ağrı huzursuzluk ateş VS. Rutin Bi tahlil bakalım dedi enfeksiyon çıktı. Belirti vermeyebiliyor
Alya_sare Bernauslu benm kızımda gece gaz gibi sancı oluyordu 5 aylık gazı var diye götrdm tahlilde enfeksiyon cıktı
Bernauslu Zk95 kızım huysuz bu aralar aşı oldu geçen hafta aşıdan sonra huzursuzluk başladı doktor bi bakalım dedi ama veremedik ya varsa diye içim içimi yiyor
Bernauslu Alya_sare Gazı var gibi davranıyor kızımda hemen yaptırmaya çalışayım poşeti takınca kaymış ya da ben beceremedim
Alya_sare Bernauslu canım poseti takınca bezini kapatma göbeğine yavas yavas su damlat hemen yapar çişini