Arkadaşlar merhaba 27 günlük bebeğim var mecburi olarak mama destekli ilerliyoruz ve ilk doğumumdu rahatsızlandım bir kaç gün hastanede kaldım derken zaten mamaya dair hiçbir bilgim yoktu ölçüsü vs bir hafta 10 gün kadar annem hep yanımdaydı hipppp mama kullanıyoruz ve annem eski kendi kullandıkları gibi sanıp her ml başına bir ölçek mama vermiş öyle öğretti bende aynısını yaptım yani 30 ml 1 ölçek olması gerekirken 30 ml 3 ölçek mama koyduk 10 gün kadar bebeği öyle besledik sizce büyük bi zarar vermiş miyizdir moralim çok bozuk kakasında idrarında hiçbir sorun yok 😔