Nova Merhabalar kuzenim ay başında evleniyor. Bilezik takacağım ama ne olur fln hiç bilmiyorum. Min. kaç gr ne olabilir? Ayıp da olmasın tabii😇
Kuzularinanasi Nova yatirimlik derseniz yani ztn bilezik takmaz ama yatirim icin saklasin derseniz düz isciligi olmayan butcenize gore 24 ayar bilezik alin.ama takmaya merakliysa daha gosterisli bisey alabilirsiniz yine o da butcenize bagli ona bisey diyemeyiz.
butterflyy_ Yani sizin bütçeniz nedir 15gr ajdam var 70k Kolye de yaptırabilirsiniz büyük altından bilezik şart mı
Nova butterflyy_ Gelin çokca bilezik takılsın istiyormuş☺️ İşte fiyatları fln da hiç bilmiyorum ki. 50-60 bin diye düşündüm ama az mı çok mu bilemedim.
Nova Kuzularinanasi Yatırım için olmasında fayda var. Beğenir takar mı meçhul. Herhalde bir kuyumcuya gidip danışmam gerekecek. Hiç bilmediğim konular.
Tatlican Nova Size ne taktı kuzeniniz Eğer bilezik takmadıysa hediyelik bilezik alın uygun oluyor zaten genelde onlar takılıyor Ama o size taktıysa 10 gr ajda olabilir
tonymontana Nova bence isciliksiz alin en azindan satarken zarara girmezler gun olur dara duserler bozdurmak zorunda kalirlar o zaman iyi ki bize bunu takmissin derler
SeverusSnape Nova 10 Gr ajda bilezik alın. Yatırımlık zaten. Bozdursalar bile fiyatı işçilikli bir bilezik kadar düşmez.
Nova bebekdeniz Di mi? Teyzem de durumu yok, ceyrek takacakmis diye uzuluyor. Elimizde varsa olabildigince paylasmali.
bebekdeniz beybitolat sorma dünya zengini teyzem var kasalarında 5 kg altın varmış güncel nişanımda 200 tl düğünümde gram takmıştı hahshshs böyle zengin olunuyor