hilall1234 Tadimlara başladık ne versem sevmiyor ne versem tükürüyor, galiba ek gıdaya baslayamicaz 😄 düzelir mi acaba
birerkekbirkizannesii hilall1234 5. Ayda tadıma başladık, hala sevmıyor ağzına kaşık degmıyor bende elıne verıyorum yerse yıyor
Kuzularinanasi hilall1234 tadim ztn boyledir 1 ay 1bucuk ay tadim sureci boyle gecer….ama ogune gecince miktar da cogalir merak etmeyin.adi ustunde tadim.tatsa diline degse yeter.bu surecte ztn doymasi degil amac alerji varmi yokmu bunu gormek ve besinleri tanimasi farkli tatlari algilamasi.
3kedili2bebekli hilall1234 hiç bir bebek tadımı sevmez yüz eksitir tükürür igrenir zamanla öğrenir alışır ama 😂
3kedili2bebekli hilall1234 hiç bir şey siz tadimlara devam edin tadimlar bitince çorbalara geçin ama sebze çorbası vs değil de tuzsuz salcasiz yayla ezogelin mercimek tarhana vs sonra hafif sebze yemekleri derken bir bakmışsınız güzel güzel yiyor hiç zorlamayın ısrar etmeyin her gün aynı saatte tadıma devam ☺️