Merhabalar benim bebeğim 3.5 aylık şuan salgın olduğu için ishal oldu bizde hemen doktora götürdük ateş halsizlik yok dedi ama ishal olduğu için doktor probiyotik verdi 10 gündür kullanıyoruz ilk 5 gün yeşil devam etti şuan sarı ama hala devam ediyor bu durumu yaşayan var mı aranızda