Merhabalar. Kızım tam 4 aylık ve 1 haftadır gündüzleri mememi emmiyor. Zıplayarak emzirme, ayakta emzirme, uykuluyken emzirme vs birsürü şey denedim yok emmedi.Gece 2-3 kere uyanıyor ve emip uyuyor.Özellikle son 2 aydır aktif şekilde Lansinohun biberonunu da kullanıyor ama sadece gündüzleri.Kendi sağdığım sütü veya mama takviyesi yapıyorum.Kızım da şuan meme reddi oluştu farkındayım.Emzirme danışmanlarıyla konuştum “ günde 1 kere bile biberon alan bebek en geç 4. ayda meme reddi yaşar.Biberona alıştığı için memeyi reddeder ve biberonu tercih eder.Gece emmeleri de yavaş yavaş bitecek komple biberon isteyecektir.Biberonu tamamen kesip memeye döndürebiliriz hala henüz 1 hafta olmuş ama ya komple biberon ya da meme şeklinde olacak beslenmesi buna siz karar vereceksiniz” dedi.Aslında çok çok üzülüyorum destek almayı düşündüm fakat kızım 5 buçuk aylıkken işe başlayacağım ve gündüzleri annem bakacak dolayısıyla gündüzleri zaten emziremeyeceğim , ek gıdayla beraber annem de biberon kullanmak zorunda olacak. Napcağımı bilemiyorum acaba memeye geri döndürmek için değil de anne sütümü artırmak için mi destek almalıyım? Çünkü emmedikçe sütüm azalmaya başladı olabildiğince sağıyorum ama anca 1 öğününü karşılıyor. Yaşayan var mı? Fikirlerinizi merak ediyorum anneler 🫶