Dygosmn1 benim bebeğimde doğduğu günden beri sıfır uyku, şimdi 22 aylık oldu hala daha uykusu sıfır. Bir kaç gün önce doktora gittik bize spraktin verdi, gece uyumadan önce veriyorum iki gecedir sadece bir iki kez uyanıyor, az da olsa faydası oldu bize.