Merhaba hanımlar şu 1 aydır kendimi hiç iyi hissetmiyorum hastalık hastası oldum sürekli kendimi dinler oldum bayılacak gibi oluyorum ellerim bacaklarım tutmuyor kalp krizi mi geçiriyorum kafam belli noktalarında ağrı oluyor bişey mi var diye diye kendimi bitiriyorum nasıl kurtarıcam bilmiyorum bazen kafam böyle bomboş gibi oluyor bu hayata bağlı değilmişim gibi insan içine çıkmak istemiyorum kalabalık ortamlarda sanki bişey olcakmış bana gibi girmek istemiyorum nasıl geçicek nasıl atlatıcam bu durumu bilmiyorum