ikibebeliannemm melkrtl bozbungalow tatlı 2 kız kardeş işletiyor emekli olmuşlar kardesleri orayi yapmis aile sicakligi biz cok severek gidiyoruz 2 kez gittik kizimiz biraz buyuyunce yine gideceğiz inşallah
momas arzu343437 evet yarım pansiyon olduğu için ekstra herşey ücretli. Sabah ve akşam yemeği ücretsiz arada 5 çayı oluyor da ücretsiz çay,su,kişi başı 1 adet meşrubat ücretsiz