17 aylık olduk bu aralar şükür iyi.
Zühre ananın kakaolu macununu aldım. Çikolata dedim kaşık kaşık yemek istiyor çok faydası oldu.
1 tatlı kaşığından fazla vermiyorum günde.
Sizede tavsiye olsun.
2 yaş ve üzeri diyor ama biz başladık çünkü içeriğindeki ürünlere alerjimiz yok.
Sizde araştırın.
Sabah yumurta yedik , tereyağ ekmek ve patates kızartması ceviz yedi
Öğlen bulgurlu mercimek çorbası yaptım ezogelin gibi yoğun yaptım ardından çeyrek muz yedi
Ara öğün kuru üzüm ve tahinli muhallebi
Akşamda Börülce yemeği yapıcam
Şuan kız bebek 83 cm 11,5 kg ve çok hareketli tabi hiç durmuyor