Hanımlar doğumdan sonra sık sık sık idrar yollarımdan enfeksiyon kaptım. Onun dışında sık sık sistit de olmaya başladım. İlişki sırasında çok fazla ağrım ve yanmam oluyor.ilişki sonrasında bir kaç saat devam ediyor bu ağrı ve yanma. Kaç def doktora gittim şikayetimi dile getirdim ama her seferinde idrar testi yapıyorlar bir şey yok diyorlar fitil yazıp gönderiyorlar. Neden oluyor diyorum bir şey demiyorlar.
Aranızda yaşayan var mı böyle bir durum? Nasıl geçer? Artık o kadar yoruldum ki bu durumdan bir an önce kurtulmak istiyorum.