Mervenes_ Kizlar polikistik over sendromu var bende, adet düzensizligi yapiyor. 51 gündür olmadim 2 kere test yaptim cıkmadi. Korunuyoruz da. Niye böyle oldu anlamadim.?
fatmamelis Mervenes_ Bende 5 ay üstüne olmuştum doğumdan sonra, kırkım çıkınca bi olmuştum sonra 5 ay olmadım daha sonra 2 ay olmadım 🥴
MihraKus Bende 40 ımda 4 gün sonra regl tarihimdi oldum Ama şuan ne gelen var ne giden 1 hafta geçti doğumdan önce hep düzenliydi acaba ne zaman düzene girer emziriyorum ondan mı geçikti acaba