Yaklaşık 10 gündür sol göğsümde ve koltuk altıma uzanan bir beze var ve çok ağrı yapiyor kolumu bile kaldıramıyorum aile hekimi sağım ve sıcak duş önerdi masaj önerdi yapıyorum ama fayda etmiyor sanki o beze büyüyor gibi hissediyorum bebeğim aktif emiyor 3.5 aylık . Başka ne yapabilirim gerçekten canım çok yanıyor artık