uzaydamla aylık 1000 tl yatırıyorum. En sıkışık ayda olsam bile onu ödüyorum yani. Benim fonlarım fon koçunda. Eğer görmezseniz 3 4 yılda baya katlıyor zaten. Devlet getirisi vs. İlk 5 yıl içinde bozarsanız 5yıllık işlem ücretini alıyor. Yıllık 2bine civarı bir kesinti oluyor. Aylık olarak ödemeden kesiliyor zaten. Kesinti aylık 175 tlydi sanki emin değilim kontrol edip düzeltirim sonrasında. Yani yatırıp uzun süre görmezseniz mükkemel para gelir. Devlet katkısından kesintiyi gözünüz görmez. Ama yerinizde olsam hisse veya fon alırım. En azından almazsanız bile kenarda durur kesinti olmaz. Bes çok fazla kesinti alıyor 😵💫😵💫