sevalasel Selam kızlar, 1 yaşındaki kızım için balık yağı kullanmaya başlayabilirsin dedi doktor. Hangisini alacağıma karar veremedim. Balık yağı kullanıp memnun olanlar markasını yazabilir mi?
TuttiFruttii sevalasel Yaz aylarında balık yağı kullanılmasını önermemişti bize doktorumuz, hep soğuklarda kullanıyoruz bizde. Ocean balık yağı veriyorum ama yazları hiç kullanmadık
Rwerdst sevalasel yani 1 yaş için möllers falan çok fazla omega 3 vs barındırıyor daha hafif ilaçlara bakın. Ben oğluma hala easy fish oil multi kullanıyorum. 2 yaşında. Jelibon gibi. Ama öncesinde Newlife kullandım yanlış hatırlamıyorsam. Onun içeriği möllersten daha fazlaydı. 1.şişeden sonra devam etmedim. Easy fish oil e göre multi sinde daha az omega 3 var. Ona rağmen doktorum 2 günde 1 ver demişti.