Asli1453 spiralden nefret ettim bir bokada yarasa ya 😄 eşim zaten içime gelmiyor takılırken kolay takıldı fakat çıkarırken nasıl olur bilmiyorum sadece nefret ettiğim şey adetim geleceğin de ilk iki gün kahve leke gelmesi daha sonraki gunlerinde asırı kanama ile sürmesi bide kanama 8.9 gün sürüyor eğer ki hamile kalacagımdan korkmasam cıkarttıracam hem ben korunuyorum hemde kocam ama kanamadan bıktım doktora da gittim spiral yerinde çokta iyi dedi sıkıntı da yok kanama spiral de fazla gelir dedi ama bizim için spiral boş bir alan gibi 😂