Merhabalar
Benim oğlum da 2 aylık, aynı şekilde çıkıntı var ve iki ayrı beyin cerrahına gittik, ikisi de sagittal sütürün kapalı olduğunu söyledi. Ameliyat önerdiler kapalı ameliyata karar verdik. Alın ile bıngıldak arasındaki çıkıntıya metopik sırt diyorlar ve genelde iyi huylu olduğu söyleniyor. Eğer bıngıldaktan arkaya doğru giden bir çıkıntı ise (benim oğlumda bu şekilde) sütür kapalı olabilir. Gösterdiğim beyin cerrahları hemen tek bakışta sütür kapalı dediler. Yani geç olmadan bir beyin cerrahına gidemiyorsanız bile instagramdan fotoğraf atmayı deneyebilirsiniz. Çok geçmiş olsun