ezgiii12490 yani genelde kız bebekler yuvarlak iken erkek bebeklerin daha fasulye gibi dik şekilde oluyor keseleri, ha Bu herkesle aynı mıdır bilemem ama benim denk geldiğim herkeste bu böyleydi. Çok saçma Evet keseden buna bakmam inanmam ama denk gelince insan acaba mı diyor.