Belinays_mom Kızlar cerrah ameliyatla dişi çekecek varmı yaşayan süreç nasıl ilerliyor çok korkuyorum ağrılı bir işlem mi 😕
agacsizkoala Belinays_mom çekerken acısı yok ama dikiş atıldığı için ilk gün biraz ağrı sızı yapabilir ikinci güne toparlarsınız ,önereceğim tek şey karnını iyice doyur öyle git çektirmeye 😀
adaatuna Belinays_mom normal diş çekimi gibi şişliği 1-2 gün fazla sürüyor o kadar Tüm yirmiliklerim gömülüydü😂
Feyzosumunannesi Belinays_mom @simseklivekalpli yeni çektirdi sormak lazım. Ben de çarşamba gününe randevu aldım bakalim ne olacak
Uykusuzhergeceeee Belinays_mom uyuşturucu etkisi geçince ağrı oluyor. Buz tutun sürekli 2 güne toparlarsınız
Belinays_mom agacsizkoala ayy çok korkuyorumm çok teşekkür ederim bilgileriniz için . Kaç saat yemek yenilmiyor ondan mı tok gideyim yoksa ağrıdan mı yemek yiyemicemmm
agacsizkoala Belinays_mom o gün katı birşey zor çiğnersiniz sıcak zaten içemezsiniz ılık çorba muhallebi tarzı anca yersin o yüzden iyice karnını doyur dedim 😀 uyuşukluk geçince biraz ağrı oluyor ama ilaç içince oda rahatlıyor hiç korkmayın
Belinays_mom Feyzosumunannesi ayy inşallah görür de cevap verir bakalım süreç nasıl ilerlemiş bu arada sizede geçmiş olsun
Belinays_mom Feyzosumunannesi sizde döndükten sonra buraya yazıp beni bilgilendirirseniz çok sevinirim
Feyzosumunannesi Belinays_mom Ben normalde geçen yıl çektirdim nasılsın ağrı ne sızı hic bsey hissetmedim cok iyi gecmisti . Bu sefer ne olacak bakalim inşallah yine iyi geçer. Yazarım tabi geçmiş olsun 🌸
Belinays_mom Feyzosumunannesi merhaba ben 4 ağustos ta gittim de önümüzdeki çarşambaya gün verdi dikişli olacak dedi . Siz ne yaptınız acaba
Belinays_mom simseklivekalpli valla tam gömülümü mü nasıl bilmiyorum alt diştir bilgim bu kadar korkudan hiç bişey soramadım
simseklivekalpli Belinays_mom hayır ucu görünüyor mu dıştan yoksa et kaplı mi onu görmüşsünüzdür ya :/