Merhaba anneler ciddi zor durumdayım 2 aylık oğlum var anne sütü alıyor fakat sütüm yetersiz olduğu icin doğduğundan bu yana mama takviyesi yapıyorum fakat son 1 haftadir yavrum mamayı gönülsüz içiyor doktora götürüyorum birsey yok diyorlar pazartesi kandan bakacaklar normal mi 2 aylık bebekler de mamayı gönülsüz içmesi basına gelen var mi