Kızlar merhaba, bebeğim bugün 1 ayını doldurdu gayet güzel emiyordu mememi sorunsuz tutuyordu yani ama son 1 haftadır falan her seferinde değil ama bazen tutmuyor, aranıyor aç olduğunu da biliyorum ama inatla tutmuyor.. Teyzem de çocuk emziriyor ve dairelerimiz karşı karşıya olduğu için bi işim olduğunda bi yere gittiğimde bebeğimi kız kardeşime emanet edip başa çıkamazsan teyzeme götür emzirsin dedim böylelikle teyzem 3-5 sefer emzirmiş oldu. Başta dediğim konuya dönecek olursak ağlama krizine girip benimkini tutmadığı zamanlarda fark ettik ki teyzeminkini tutuyor ama benimkini tutmuyor. O veriyor sakinliyor uyuyacak gibi oluyor ondan sonra çıkarıp bana veriyor anca öyle tutuyor benimkini. Dediğim gibi hep olmuyor gece emiyor mesela benimkini ya da gün içinde emiyor ama 1 haftadır günlük muhakkak 1 kere de olsa bunu yapıyor. Çok üzülüyorum bu duruma hatta ağlıyorum yani neden böyle yapıyor bebeğim bi fikri olan var mı veya başına gelen var mı? Bu arada meme ucum teyzeminkine göre küçük bu yüzden mi anlamayadım 🥲