haticegktgkdr
Genelde böyle anneler sanki kendisi çok iyi anaymış rollerine giriyor, yakın bir tanıdığımın kayınvalideside beşikteylen yavrularını terkedip başkqsına kaçmış , yıllar sonra gelmiş gelinin anneliğini eleştiriyor, sen kim , annelik hakkında felsefe yapmak kim ? Git az ötede oyna , bu biraz gençken her haltı yiyip , artık yaşlanınca gençlere vaaz veren yaşlılara benziyor .