Usnac1995 Kızlar varsa görsel de atabilirsiniz. Montessori mi alsam, yoksa direk baza tip mi. Ya da ikea karyola mı alsam çok kararsızım. Deneyimlerinizi bekliyorum. Oğlum 34 aylık
Asyaveannesi04 Usnac1995 samsorinden montessori aldım takım olarak ama biraz yüksek etrafı korkuluklu ilerde çıkabiliyor da çok memnunuz kızım 3.5 yaşında şuan 2 senedir kullanıyorum
Minigim38 Usnac1995 yavrulu karyola aldım yavrusunu suanlik depolama alanı olarak kullanıyorum çok rahat bizde uyuyoruz korumalık taktirdik rahatça inip çıkıyor bizimkinin ölçüsü 120×200
Usnac1995 Asyaveannesi04 Baktım buna çok güzel bayıldım ama fiyatı baya fazla, o kadar bütçe ayıramıycam 🥲