balmelinam peşinden koşarak geçiriyorum günümü 😂
Sabah uyanınca babasıyla beraber salona geçiyorlar oyun oynuyorlar ben de o esnada kahvaltı hazırlıyorum. Kahvaltı sonrası babası ise gidince bir emzirme seansı ve sonra oyun halisina dönüş. Şu an küpleri var, küp renklerini, üstündeki hayvanların isimlerini vs anlatıyorum. Bunun çok faydalı olduğunu düşünüyorum.
Sonra uykuya geçiyoruz. Emerek uyuduğu için ben de yanına yatiyorum. Bebeğim uyurken herhangi bir iş yapmıyorum. Uyanınca hemen emzirip ardından da öğle yemeğini hazırlamaya başlıyorum. O esnada bebeğim oyuncaklariyla oynuyor vs
Yemek sonrası zeka kartlari, halka geçirme gibi oyunlar oynuyoruz. Çok uzun tutmuyorum ama okul mantığı ilerlemiyorum yani. Bir süre kendi haline bırakıp oyun kurmasını bekliyorum vs ayrıca da.
Sonra bir uyku daha yapıyoruz uyanınca yeniden emzir vs. Corba yapıyorum ve kendi akşam yemeğimiz için hazırlık yapıyorum. Bu esnada tabi dolap kapaklari acmalar firina vurmalar yapma cocugun yapma evladim serzenisleri 😂😂😂😂
Çorbasından yaklaşık 1 saat sonra akşam yemeği sofrası kuruluyor bizimle beraber o akşam ne varsa onu yiyor.
Sonra babasıyla parka iniyorlar
Yukarı çıkınca da banyo emzirme kapanış 😂