10aylık oğlumun bugün tahlilleri yapıldı üre degerı çok düşük 17 olması gereken değer 11 neden olur acaba doktor burada grıp ya da ateş gecırrdı mı dedı bende hayır dedım olmadı yanı gayet ıyıyız ek gıda da yemiyor sadece mama maalsefkı asırı sıvı tüketmekten mı düşer bu denlı bılen var mı yaşayan var mı ıkı hafta sonra tekrar gelin kan alıncak tekrar bı sorunu mu var hastalığı mı var tekrar bakalım dedı moralim çok bozuk bunu yaşayan var mı